De Mediaclub

 Zinvolle dagactiviteit en ondersteuning

Klachten procedure


Heeft u een klacht over onze organisatie ?

Natuurlijk zullen wij er alles aan doen om eerst samen tot een oplossing te komen. Mochten de klachten niet over zijn dan kunt u terecht op onderstaande links.

Wij zijn aangesloten bij  SoloPartners en via onderstaande documenten kun je het klachten formulier downloaden.

Cliënten hebben het recht een klacht in te dienen op basis van de Wet kwaliteit, klachten en geschillen zorg (Wkkgz). De wet verplicht elke zorgaanbieder een klachtenregeling te organiseren. De klachtenregeling zorgt ervoor dat de klachten van cliënten worden behandeld door een klachtenfunctionaris en eventueel een klachtencommissie

Klachten kunnen worden opgelost

Klachten commissie

Ons Certificaat

 

 

Privacy regelement 

Alle cliënten bij de Mediaclub krijgen bij de aanvang een overzicht van ons privacy beleid en een formulier mee ter ondertekening voor akkoord. Hierdoor geven ze toestemming om bepaalde gegevens in dossiers te bewaren.

Bij de Mediaclub worden privacy regels gehanteerd volgens het volgende protocol. Wij hanteren hierbij de wettelijke regels m.b.t. de privacy wetgeving. 

Privacy regelement